شناسهٔ خبر: 173434 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی الحاق بخشی از اراضی دولتی رباط کریم به محدوده شهر جهت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن

سلیمانی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تشکیل ششمین جلسه کارگروه امورزیربنایی استان تهران از بررسی طرح الحاق بخشی از اراضی دولتی پلاک ۱۵۶ اصلی رباط کریم به محدوده شهر جهت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ سعید سلیمانی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان تهران که در محل استانداری برگزار شد، پرونده‌های موردی مربوط به داخل محدوده‌های شهر پردیس و چهاردانگه و پرونده‌های واقع در حریم شهرهای چهاردانگه و رباط‌کریم (الحاق بخشی از اراضی دولتی پلاک ۱۵۶ اصلی رباط کریم به محدوده شهر جهت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن) و رودهن بررسی شد.

وی افزود: از دیگر موارد مطرح شده بررسی طرح توسعه و عمران شهر کیلان دماوند و همچنین طرح‌های هادی روستای رزکان از توابع شهریار، روستای ریحان آباد و جعفرآباد اخوان و روستای قشلاق قوئینک از توابع ورامین بود.

سلیمانی بخش دیگری از موارد مطرح شده در ششمین جلسه‌ کارگروه امور زیربنایی را بررسی موضوع تداخل مرز بخش جلیل آباد از توابع شهرستان پیشوا با محدوده و حریم شهر پیشوا عنوان کرد.